Xəzər dənizində 50-dən çox ticarət gəmisi olan Azərbaycan Türk dövlətləri üçün önəmli tranzit xidmətləri göstərir
Azərbaycanın 50-dən çox yük gəmisi ilə Xəzər dənizində ən böyük ticarət donanmasına
malikdir. Dövlətimizin başçısı İlham Əliyevin prezidentlik fəaliyyəti illərində infrastruktur
sahələrindən biri kimi nəqliyyat sektoruna irihəcmli investisiyaların yönəldilməsi nəticəsində
yeni hava limanları, körpülər, tunellər və yol qovşaqları tikilib, beynəlxalq standartlara uyğun
müasir avtomobil və dəmir yolları çəkilib.
Son 19 ildə tranzit potensialının reallaşdırılması istiqamətində də genişmiqyaslı layihələr
gerçəkləşdirilib, o cümlədən, Avropa–Qafqaz–Asiya (TRASECA) nəqliyyat dəhlizinin fəaliyyəti
gücləndirilib, Bakı Beynəlxalq Dəniz Ticarət Limanı kompleksində Ro-Ro terminalı istifadəyə
verilib, Şimal–Cənub, Şərq–Qərb nəqliyyat dəhlizlərinin respublikamızdan keçən hissəsində
bu önəmli infrastrukturların səmərəliliyini artırmaq məqsədilə müxtəlif tədbirlər həyata
keçirilib.
Bu məqamda xatırlatmaq yerinə düşər ki, Prezident İlham Əliyevin gerçəkləşdirdiyi
nəqliyyat-logistika layihələri sırasında son illərdə ən yeni texnoloji standartlara uyğun inşa
edilən gəmiqayırma zavodunun işə salınması, Dövlət Xəzər Dəniz Gəmiçiliyinin və Dövlət
Neft Şirkətinin Xəzər Dəniz Neft Donanmasının birləşdirilərək yaradılan “Azərbaycan Xəzər
Dəniz Gəmiçiliyi” Qapalı Səhmdar Cəmiyyətinin (QSC) donanmasında gəmilərin sayının
getdikcə artırılması istiqamətində görülən tədbirlər xüsusi yer tutur.
Qeyd edək ki, hazırda Xəzər hövzəsində respublikamıza məxsus ən böyük mülki
donanma ilə yanaşı, ixtisaslaşdırılmış donanma və gəmi təmiri zavodları da iqtisadi inkişafda
xüsusi əhəmiyyətə malikdir. Gəmilərin inşasında yerli gəmiqayırma sənayesinin
dəstəklənməsi məqsədilə regionda ən müasir və unikal gəmi tikintisi potensialına malik Bakı
gəmiqayırma zavodunun imkanları isə daha çox diqqət çəkir.
Bu gün “Azərbaycan Xəzər Dəniz Gəmiçiliyi”nin bərələri Transxəzər Beynəlxalq
Nəqliyyat Marşrutu üzrə yükdaşıma zəncirinin mühüm həlqəsi olmaqla, Xəzərin Şərq və Qərb
sahillərindəki dəmir yollarını dəniz üzərində birləşdirir, Azərbaycan ərazisindən tranzit
yüklərin daşınmasına, ölkənin əlverişli coğrafi mövqeyi və tranzit potensialının
reallaşdırılmasına xidmət edir. Yuxarıda adı çəkilən QSC-nin donanması isə həm vaqon, həm
də avtomobil yükləri üçün Xəzər dənizində körpü rolunu oynayır və bu imkandan Transxəzər
Beynəlxalq Nəqliyyat Marşrutu üzrə yükdaşımaları həyata keçirən hər bir istifadəçi yararlanır.
Gəmiçilik sahəsində əldə edilən mühüm uğurlardan biri olan Bakı gəmiqayırma
zavodunun 2013-cü ildə istismara verilməsi həm də Azərbaycan hökumətinin yeni gəmilərin
alınması istiqamətində idxaldan asılılığını aradan qaldırıb. Onu da qeyd edək ki,
respublikamızda belə bir müəssisənin yaradılması Xəzər dənizinin spesifik xüsusiyyətlərini və
bu hövzədə mövcud liman infrastrukturlarının texniki imkanlarını nəzərə almaqla, nadir
layihələrin və yeni konsepsiyalar əsasında bütün növ gəmilərin tikintisinə imkan verir.
Azərbaycan əlavə maliyyə vəsaitlərini cəlb edərək dəniz limanımızın və dəmir yolu
infrastrukturunun imkanlarının artırılmasına nail olmağa çalışır. Bu sahədə Türk dövlətləri
şirkətləri ilə tərəfdaşlıq ölkəmizin nəqliyyat və logistika imkanlarının genişlənməsinə töhfə
verəcəkdir.
Zeynalzadə Ülkər,
Xəzər rayonu, 122 nömrəli ümumi orta məktəbin müəllimi